Адміністрацыйныя працэдуры
Заявы грамадзян аб ажыццяўленні ніжэйзгаданых адміністрацыйных працэдур накіроўваюцца ў электроннай форме на адрас электроннай пошты HR@cbt.by ці ў пісьмовай форме па адрасе: 220004, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск,
вул. Кальварыйская, 7.
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ААТ "Цэнтр банкаўскіх тэхналогій"
| Назва адміністрацыйнай працэдуры
|
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
|
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
|
| Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы
|
заяву (скачать)
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
| Выдача даведкі аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння, штомесячнага грашовага ўтрымання)
|
заяву (скачать)
|
бясплатна
|
5 дзён з дня звароту
|
бестэрмінова
|
Работнік, які ажыццяўляе прыём заяў:
Чайкоўская Вольга Генадзеўна - Вядучы спецыяліст па кадрах Аддзела кіравання персаналам,
Кантактны тэлефон +375 17 395 29 16,
Час працы: панядзелак - чацвер 8.30 - 13.00, 13.45 - 17.30, пятніца 8.30 - 13.05, 13.05.