Праца са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб
Разгляд зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб ажыццяўляецца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".
Звароты падаюцца заяўнікамі на беларускай ці рускай мове ў пісьмовай форме, а таксама выкладаюцца ў вуснай форме. Пісьмовыя звароты падаюцца наўмысным (кур'ерам), праз паштовую сувязь, падчас асабістага прыёму. Вусныя звароты выкладаюцца падчас асабістага прыёму.
Пісьмовыя звароты
Пісьмовыя звароты грамадзян павінны змяшчаць:
- назва ААТ "Цэнтр банкаўскіх тэхналогій" і (або) яго адрас або пасада і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы асобы, якім накіраваны зварот;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
- выклад сутнасці звароту;
- асабісты подпіс грамадзяніна (грамадзян).
Пісьмовыя зваротыюрыдычных асоб павінны змяшчаць:
- назва ААТ "Цэнтр банкаўскіх тэхналогій" і (або) яго адрас або пасада і (або) прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы асобы, якім накіраваны зварот;
- поўнае найменне юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;
- выклад сутнасці звароту;
- прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
- асабісты подпіс кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты.
Да пісьмовых зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, прыкладаюцца дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы. У зваротах павінна змяшчацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці) дакументаў, якія пацвярджаюць гэту інфармацыю.
Паштовы адрас і рэжым працы ААТ "Цэнтр банкаўскіх тэхналогій"
Асабісты прыём
Асабісты прыём грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб праводзіцца дырэктарам ААТ "Цэнтр банкаўскіх тэхналогій" па адрасе: вул. Кальварыйская, 7, каб.709б не радзей за адзін раз у месяц.
Пры вусным звароце названыя асобы павінны прад'явіць дакумент, які сведчыць асобу, а прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
Калі для вырашэння пытання, выкладзенага ў вусным звароце і які адносіцца да кампетэнцыі ААТ "Цэнтр банкаўскіх тэхналогій", патрабуецца дадатковае вывучэнне і праверка, зварот выкладаецца заяўнікам у пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, устаноўленым для пісьмовых зваротаў.
| ПАСАДА |
ПІБ |
ДНІ ПРЫЁМУ |
ТЭЛЕФОН |
| Дырэктар |
Ілюкевіч Андрэй Аляксандравіч |
1-ы аўторак месяца з 10.00 да 12.00 |
+375 17 395-29-16 (прыёмная) |
У выпадку ўзнікнення неабходнасці атрымання дадатковай інфармацыі просім Вас звярнуцца па тэл: +375 17 395-29-16.
Выпадкі, калі заяўніку можа быць адмоўлена ў асабістым прыёме, запісы на асабісты прыём:
- звароты па пытаннях, якія не адносяцца да кампетэнцыі ААТ "Цэнтр банкаўскіх тэхналогій";
- звароты ў неўстаноўленыя дні і гадзіны;
- калі заяўніку ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія яго цікавяць;
- калі з заяўнікам спынена перапіска па выкладзеных у звароце пытаннях;
- калі заяўнік прымяняе тэхнічныя сродкі (аўдыё- і відэазапіс, кіна- і фотаздымку) без згоды службовай асобы, якая праводзіць асабісты прыём, і адмаўляецца спыніць іх прымяненне;
- непрад'яўлення дакумента, які сведчыць асобу заяўніка, яго прадстаўніка, а таксама дакумента, які пацвярджае паўнамоцтвы прадстаўніка заяўніка.
Паўторныя звароты
Паўторныя звароты, калі яны ўжо былі разгледжаны па сутнасці і ў іх не змяшчаюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці, разгляду не падлягаюць. Пры гэтым заяўніку пісьмова паведамляецца, што паўторны яго зварот неабгрунтаваны і перапіска з ім па гэтым пытанні спыняецца.
Пры паступленні паўторнага звароту ад заяўніка, перапіска з якім спынена, такі зварот пакідаецца без разгляду па сутнасці без апавяшчэння аб гэтым заяўніка.